VOLÁNÍ NA LINKU 1188 – POZOR TATO LINKA NENÍ ZDARMA, ALE NAOPAK DRAZE PLACENÁ SLUŽBA !!

Jistě jste již viděli v poslední době často opakovanou reklamu na linku 1188. Sympatická spojovatelka nabízí vyhledání telefonního čísla i jiných informací a končí otázkou: „A přejete si přepojit?“ Nikterak však neupozorňuje na cenu této služby… Za každou započatou minutu hovoru se spojovatelkou i s následně přepojeným číslem zaplatí

zákazník O2 – 20,00 Kč + 15,00 Kč za připojení

zákazník T-Mobile – 24,90 Kč +14,90 Kč za připojení

zákazník Vodafone  – 27,60 Kč

zákazník U:fon – 21,48 Kč

zákazník GTS Czech – 16,80 Kč + 12,00 Kč za připojení

zákazník Tiskali – 14,26 Kč + 14,40 Kč za připojení

z veřejného automatu – 30,00 Kč

Ano, reklama je to jistě působivá…

CENY SLUŽBY A VOLÁNÍ NALEZNETE TAKÉ ZDE:  http://www.1188.cz/cenik-1188

7 Replies to “VOLÁNÍ NA LINKU 1188 – POZOR TATO LINKA NENÍ ZDARMA, ALE NAOPAK DRAZE PLACENÁ SLUŽBA !!”

  1. Nedávno jsem si pořídil tarif FREE O2. Asi po 2 dnech aktivace jsem zjistil,že jsem volal 1188. Bylo mi to divné a při kotrole seznamu jsem zjistil, že na prvni pozici-logicky se přidalo 1188 a 1188 zahr. Bylo mi jasné, že jsem při nezamčeném tlf volal vesele 1188. Dříve jsem to měl ošetřené tak, že jsem měl na první pozici neexistující číslo, takže když jsem náhodou zapomněl zablokovat tlf., nic se nestalo.
    Nakonec mi bylo operátorkou O2 oznámeno, že jsem službu 1188 využil za 410 Kč. Moc by mne, zajímalo, kdo může za tento obratný trik. O2 tvrdí, že z jejich strany to není možné. Zřejmě mám doma ducha, který mi přidává do tlf. čísla. Jinak si to nedovedu vysvětlit.

  2. Můj případ je podobný, také jsem změnil telefonní přístroj, ale nejsem natolik fundovaný
    Takže jsem si zřejmě stejných okolností nevšimnul.Moje následné dotazy na O2 nebyly také dodnes odpověděny.

    Fwd: volání na 1188
    Včera 23. 1. 2014, 15:51:48
    Komu: info@1188.cz

    Bez komentáře!
    Etický kodex společnosti
    Informační linky s.r.o.
    Praha 1, Opletalova 1015/55, PSČ 110 00
    Cituji:
    I. Informace o postupu pro podání podnětu nebo stížnosti klienta a o způsobu jejího vyřízení
    IL seznamuje svého klienta s možností podat podnět nebo stížnost na její činnost a s postupem uplatňovaným ve společnosti IL pro řešení stížnosti, včetně možnosti dalšího postupu v případě jejího nevyřízení nebo nespokojenosti klienta s vyřízením stížnosti.
    V. Stížnosti a podněty
    Jestliže bude klient nespokojen s vyřízením jeho podnětu nebo stížnosti, případně jeho stížnost nebude vyřízena, může o této skutečnosti informovat příslušnou odpovědnou osobu, tj. výkonného ředitele společnosti.

    ———- Původní zpráva ———-
    Datum: 21. 1. 2014
    Předmět: Fwd: volání na 1188
    Jste naprosto neprůstřelní, hlavně že inzerujete v televizi jaký jste zdroj informací, ale zapomínáte uvést že si účtujete 22,33 Kč/min. a že jste exemplární příklad špíny ve které žijeme. Slušnost odpovědět na prostý dotaz vám již nic neříká.

    ———- Původní zpráva ———-
    Datum: 26. 11. 2013
    Předmět: Fwd: volání na 1188
    Dobrý den,
    postrádám vaši odpověď na můj mail ze dne 19.11.2013, ve věci data volání na linku 1188
    z telefonu : podrobnosti viz níže.

    ———- Původní zpráva ———-
    Datum: 19. 11. 2013
    Předmět: volání na 1188
    Dobrý den,
    O2 mi v „Rozpise vyúčtování služeb“ za:
    Telefonní číslo: Zúčtovací období: 16.10.2013 – 15.11.2013
    Tarif: FREE O2
    účtuje, cituji:
    Na Informační službu 1188 1(hovor) vík. a svátek 7:00 min 0:00 129,19 21% 156,32 ( /7= 22,33 Kč/min.)
    Nejsem si vědom že bych, na tuto linku vůbec kdy volal, předpokládám, že vedete evidenci hovorů , které účtujete, žádám o sdělení data kdy se hovor uskutečnil!

  3. No tohle rozum nebere! Ani nevím jakým omylem jsem to zmáčkla, ve výpisu mám 2 minuty, za 45 korun. Když dovedou nahrávat všichni na smyčku, že jsme nahrávaný, proč tam tihle nedají, jaká je to drahá služba? \Komu to patří? Kdo to obhospodařuje? Jak to že O2 nevadí, že někdo je pod O2 assistance? Kam se podíváte, všude podvoed (nepotrestaný) a zloděj. Už mi to fakt se.e.

  4. Dobrý den,

    jsem také naštvaná.Už druhý měsíc mám na výpisu telefonu číslo 1188.Nikdy jsem to nepoužila.
    Asi mám doma duchy,kteří volají z mého telefonu.Asi odejdu od O2.Neseriózní operátor,kterému tyto podvody nevadí!

  5. Jsem zákazníkem O2.Nedávno,v půlce října 2015 se mně stalo,že jsem omylem v kapse zapnul nezablokovaný telefon.Uslyšel jsem naštěstí pípání,takže jsem ho stačil během několika vteřin vypnout.Na disleji byla informace,že se vytočilo číslo 111.Zjistil jsem si hned následně ,že je to neexistující číslo.Tak jsem zůstal v klidu,ale jenom do doby než mně přišlo měsíční vyúčtování.Objevila se mi tam provolaná minuta na číslo 1188 v částce 24,90.Na dotaz u mého operátora mně bylo sděleno,že v případě zadání neexistujícího čísla se hovory automaticky přesměrovávají na číslo 1188 a jsou ihned takto draze zpoplatněny a nejde s tím nic dělat.Prostě se nesmíte při zadávání čísla plést.Já to osobně považuji za slušně řečeno neserioznost vůči zákazníkům a uvažuji o přechodu k jinému operátorovi.

  6. Dobry den. Rada bych videla, který den jsem volala na linku 1188,hovor za 115kc, hovor 4 min. Rada bych toto reklamovala, urcite si vedete záznamy o cislech. 02 mobil, 722783651. Dekuji

  7. Mám také takovou zkušenost, dříve byla tato linka bezplatná a tak jsem teď zaplatila za 4 min. 114 kč. Nikde není inzerován žádný tarif za kolik fungují tyto informace. Není to náhodou trestné, ne každý člověk má internet aby si to mohl zjistit.Jitka

Comments are closed.